Tegenwoordig is het bijna uitgesloten om uw klanten niet via een e-mailing te benaderen. Elektronische nieuwsbrieven en e-mailings zijn uitstekende manieren om nieuwe klanten aan te trekken, ze te behouden en tegelijkertijd meer omzet te genereren.
Maar het is echter van enorm belang om goed na te denken hoe u deze campagnes kunt beheren en welke intuïtieve en krachtige instrumenten u moet gebruiken.
Ontdek MailChimp
Met MailChimp kunt u uw mailing lijsten beheren en nieuwsbrieven sturen.
Sage CRM geïntegreerd met MailChimp
Nadat u een campagne hebt verstuurd met MailChimp, kunt u in Sage CRM de impact op de ontvangers meten (responspercentage, openen, lezen, klikken, …) en aanpassingen doen om de resultaten te verbeteren.
Sage CRM heeft een e-mailing beheersinstrument waarmee u campagnes kunt creëren en het responspercentage opvolgen.
De voordelen van de link tussen Sage CRM en MailChimp :
- Verstuur campagnes naar specifieke doelgroepen uit uw e-mail lijst.
- Maak en deel contactlijsten op basis van de antwoorden die u krijgt op uw campagnes.
Met MailChimp en Sage CRM kunt u een geautomatiseerde marketing campagne uitvoeren, met gerichte e-mailings, verspreid over het hele jaar.
- Verstuur meerdere geautomatiseerde e-mails naar uw prospecten en klanten.
- Automatiseer de communicatie met uw huidige en potentiële klanten.
Nu kunt u belangrijke informatie verzamelen over de e-mails die u verstuurt. Deze informatie kunt u dan gebruiken om uw volgende campagnes te verbeteren.
- Monitor het openen van uw e-mails, het doorklikken en de uitschrijvingen.
- Bekijk de campagne rapporten en verbeter uw campagnes onmiddellijk.