Open jobs
Een administratieve, boekhoudkundige en backoffice-assistent
De uitdaging
Wij zijn op zoek naar een medewerker ((M/V) om onze boekhouding en administratie te versterken.
De administratieve dienst is als Back Office de draaischijf van ons bedrijf. Zij verbindt namelijk alle andere diensten met elkaar.
Uw opdracht :
- U volgt de leveranciersfacturen op en zorgt voor het ingeven van de voorraad (hardware, software, kosten, …) in de boekhouding
- U volgt de betalingen op van onze klanten en contacteert hen in het geval van achterstallige betaling
- U beheert de hernieuwingen van contracten, licenties en onderhoud : offerte/bestelling/factuur/opvolging betaling klant/elektronische archivering en beheer van de databank
- U beantwoordt de telefoontjes bij afwezigheid van de receptioniste (centrale)
- U zorgt voor een vriendelijke en efficiënte relatie met onze klanten en leveranciers door middel van een goede contactopvolging
- …………..
Uw talenten
- U bent tweetalig Nederlands/Frans.
- U beschikt over ervaring in een gelijkaardige functie. Gebrek aan ervaring kan opgevangen worden door uw karaktereigenschappen en motivatie
- U hebt een goede kennis van boekhouding.
- U bent geïnteresseerd in de ICT-wereld.
- U bent stipt, goed georganiseerd en kunt op een proactieve manier werken.
- U bent dynamisch, gemotiveerd en u kunt zelfstandig werken.
Ons aanbod
- Een voltijdse baan met een contract voor onbepaalde duur
- Aantrekkelijke bureaus in het oostzuiden van Brussel (Auderghem) met gratis en toegankelijke parking
- Permanent leren
- Een aantrekkelijk en loonconform loonpakket in lijn met je competenties en je ervaring
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Pascale Robroeks op 0032 475 514493
Stuur dan je CV naar pro@megabyte.be