Open jobs

Een administratieve, boekhoudkundige en backoffice-assistent

De uitdaging

Wij zijn op zoek naar een medewerker ((M/V) om onze boekhouding en administratie te versterken.

De administratieve dienst is als Back Office de draaischijf van ons bedrijf. Zij verbindt namelijk alle andere diensten met elkaar.

Uw opdracht :

  • U volgt de leveranciersfacturen op en zorgt voor het ingeven van de voorraad (hardware, software, kosten, …) in de boekhouding
  • U volgt de betalingen op van onze klanten en contacteert hen in het geval van achterstallige betaling
  • U beheert de hernieuwingen van contracten, licenties en onderhoud : offerte/bestelling/factuur/opvolging betaling klant/elektronische archivering en beheer van de databank
  • U beantwoordt de telefoontjes bij afwezigheid van de receptioniste (centrale)
  • U zorgt voor een vriendelijke en efficiënte relatie met onze klanten en leveranciers door middel van een goede contactopvolging
  • …………..

 Uw talenten

  • U bent tweetalig Nederlands/Frans.
  • U beschikt over ervaring in een gelijkaardige functie. Gebrek aan ervaring kan opgevangen worden door uw karaktereigenschappen en motivatie
  • U hebt een goede kennis van boekhouding.
  • U bent geïnteresseerd in de ICT-wereld.
  • U bent stipt, goed georganiseerd en kunt op een proactieve manier werken.
  • U bent dynamisch, gemotiveerd en u kunt zelfstandig werken.

Ons aanbod

  • Een voltijdse baan met een contract voor onbepaalde duur
  • Aantrekkelijke bureaus in het oostzuiden van Brussel (Auderghem) met gratis en toegankelijke parking
  • Permanent leren
  • Een aantrekkelijk en loonconform loonpakket in lijn met je competenties en je ervaring

 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Pascale Robroeks op 0032 475 514493

Stuur dan je CV naar pro@megabyte.be