Microsoft Sharepoint : de beste software voor documentenbeheer (db)

SharePoint vergemakkelijkt het beheer van uw documenten binnen het bedrijf 
Alle documenten worden verzameld op één plaats, de medewerkers hebben steeds toegang tot de laatste versie van facturen, offertes, klantengegevens, prijslijsten, enz.

SharePoint ondersteunt de behoeften van uw organisatie op het gebied van documentenbeheer door een breed scala van voorzieningen aan te bieden waarmee u het volgende kunt doen :

  • Documenten opslaan, organiseren en zoeken
  • De consistentie van documenten waarborgen
  • Metagegevens voor documenten beheren
  • Documenten helpen beschermen tegen ongeautoriseerde toegang of gebruik
  • Consistente bedrijfsprocessen (werkstromen) waarborgen bij de verwerking van documenten
documentenbeheer-db-sharepoint
voordelen-documentenbeheer-software

Voordelen van de documentenbeheer (DB Software)

Wat zijn de voordelen ?

  • Vermindering van de kosten: printen, versturen, archiveren
  • Tijdwinst
  • Betere dienstverlening aan uw klanten dankzij een betere opvolging
  • Integratie met Office
  • Eenvoudige installatie en gebruiksvriendelijk
  • Betrouwbare uitgever (Microsoft)

Dankzij SharePoint worden uw documenten worden omgevormd tot PDF bestanden. Op die manier kunnen alle documenten in uw bedrijf (administratie, offertes, klanten, leveranciers, enz.) elektronisch beheerd worden.

Belangrijke informatie hoeft u niet langer per e-mail te versturen. Alle documenten, contacten, taken en agenda’s bevinden zich op één centraal punt dat met alle betrokkenen gedeeld wordt.

Megabyte beschikt over een gespecialiseerd team voor SharePoint. Zij helpen onze klanten om de juiste keuze te maken en bieden ondersteuning bij het instellen van Microsoft SharePoint.

Contacteer ons voor meer informatie. Samen bekijken wij uw behoeften en zoeken wij naar de beste oplossing voor uw bedrijf.

Contacteer ons

Meer informatie over Documentenbeheer – DB Software