IP telefonie en centrale VOIP (IP-SIP) : Wat zijn de voordelen ?

De VoIP (of Voice over Internet Protocol (IP)) is een goedkope telefonische communicatietechnologie om geavanceerde communicatietoepassingen te gebruiken. Deze verbeteren de dagelijkse rendabiliteit van uw onderneming.

Een VoIP telefoon helpt uw bedrijf met lagere kosten, betere samenwerking en grotere productiviteit, iets wat niet mogelijk is met een traditionele professionele telefoon.

Beheers de kosten

Voice-Over IP maakt het mogelijk om over grote afstanden te telefoneren zonder interlokale gesprekskosten. De mogelijkheden van audio-, video- en webconferenties verminderen de verplaatsingskosten en de kosten van externe conferenties.

Minder administratie De IP telefonie zal de organisatorische doeltreffendheid verhogen en de productiviteit van de medewerkers verbeteren. Elk lid van het personeel beschikt over een IP telefoon en een toegewezen telefoonnummer. De medewerkers kunnen dan heel eenvoudig met hun telefoon aanloggen op het netwerk en het systeem, waar ze zich ook bevinden.

Integratie met het informatica-park De gesprekken kunnen geïntegreerd worden met het dataverwerkingsproces: callcenter, verbinding met het klantenbestand, «voicemail2email», «fax2email», «click to call» enz.

budget centrale VOIP (IP-SIP)

Megabyte biedt zijn klanten de beste VOIP systemen en programma’s

Cisco
Avaya

Onze partners :

  • Megabyte is al verschillende jaren partner van Cisco.

Samen bieden wij u unieke oplossingen aan. Producten en diensten die ontwikkeld werden om u te helpen uw doelstellingen te behalen.

Cisco Systems is op de dag van vandaag wereldleider op het vlak van netwerkoplossingen. Zij hebben het grootste gamma van oplossingen voor het transporteren van gegevens, stem en video.

  • Megabyte is Avaya partner

Avaya biedt ondernemingen volledige en rendabele telefonie-oplossingen.

Contacteer ons voor meer informatie

Over de prijs van onze systemen (IPBX-Centrex) of over welk systeem bij u past (Centrex of IPBX)