Megabyte verzorgt vanaf nu uw tijdregistratie door de DinClock toepassing aan te bieden!
Onze nieuwe webapplicatie beheert de aan-, afwezigheid en verlof van uw personeel
DinClock vereenvoudigt het administratief tijdbeheer, met of zonder traditionele prikklok.
DinClock is de oplossing voor u!
Op flexibele en efficiënte wijze combineert DinClock automatisering en samenwerking om een volledige transparantie en nauwkeurigheid te bekomen in de tijdregistratie.
Ontdek hoe u uw organisatie een boost kunt geven met onze tijdsbeheer oplossingen, onze tikklokken:
Tijdregistratie
Prikklok / Registratie-console
Diensten
Tijdregistratie van A tot Z
Met de DinClock software kunt u de aanwezigheidsinformatie van uw medewerkers in realtime raadplegen en kennen.
De integratie van DinClock en zijn geavanceerde prikklokken maakt het mogelijk om de berekening van de prestaties volledig te automatiseren. Een end-to-end aanpasbare oplossing die het best aan uw behoeften voldoet!
Planning
DinClock is niet alleen een oplossing voor tijdregistratie, het is ook een geavanceerde planningstool waarmee u uw werknemersbestand kunt beheren en zo efficiënt mogelijk kunt inplannen.
Een vereenvoudigde planning die u een aanzienlijke tijdsbesparing oplevert.
Functionaliteiten speciaal ontwikkeld om de personeelsplanning te optimaliseren :
- Simulatie van het aantal te werken uren.
- Prognoseweergave van de beschikbare werknemers.
- Aanpassing van werkroosters direct in de planningstabel.
- Validatie van gevraagde wijzigingen in real time.
- Het wisselen van werkroosters tussen twee personen of twee periodes.
Simuleer de afwezigheid van een medewerker en controleer direct de impact op uw planning!
Een personeelsplanning met DinClock is de garantie voor een perfect evenwicht tussen uw personeel en de werklast, wat de dagelijkse prestaties van uw bedrijf zal verbeteren.
Aanwezigheid/afwezigheid
Door het centraliseren van hun gegevens (ATV-Saldo’s, verlof-saldo’s, maaltijdcheques) kunnen uw medewerkers hun verlofaanvragen rechtstreeks naar hun managers sturen voor goedkeuring.
Geautomatiseerd verlofbeheer !
Met DinClock is één enkele handeling voldoende om een verlofaanvraag te registreren, deze ter goedkeuring of afwijzing voor te leggen aan de verantwoordelijke persoon en de betrokken persoon te informeren over de redenen voor zijn of haar beslissing.
Een goedgekeurde aanvraag is een toegekende vrije dag! Geen tijd meer verliezen? Neem dan afscheid van de papieren aanvragen en kies nu voor DinClock.
- Aanvraag van vrije dagen door de werknemer.
- Validatie of afwijzing van verlof door de lijnverantwoordelijke.
- A. Het door de lijnverantwoordelijke goedgekeurde verlof wordt onmiddellijk toegekend en kan door de HR-afdeling worden afgehandeld.
B. De leidinggevende kan een opmerking toevoegen om een weigering te rechtvaardigen.
Beheer van onregelmatigheden
Voor nog meer productiviteit kunt u met DinClock elke onregelmatigheid snel identificeren door middel van automatische meldingen. Laattijdigheid, vergeten in te badgen, onvoorziene afwezigheid of vroegtijdig vertrek? Ongeacht de grootte van uw team en de aard van het probleem wordt u onmiddellijk op de hoogte gebracht en kunt de planning dienovereenkomstig aanpassen met inachtneming van de geldende regelgeving.
Rapportage
DinClock is ook een geschikte rapportagetool met standaard of aanpasbare parameters om uit te kiezen die u een 360-graden zicht bieden op al uw HR-processen. Van het rapport met de priktijden tot het rapport met alle onregelmatigheden garandeert het systeem de beschikbaarheid op één enkel scherm van alle nodige informatie voor onmiddellijke analyse en besluitvorming.
Waarom tijdregistratie automatiseren?
Onze tikklokken:
Meer informatie over Dinclock
Infos – Prijsaanbieding