Back Office Assistant-
Administratie(f)(ve)
De uitdaging
Wij zijn op zoek naar een medewerker ((M/V) om onze administratieve team te versterken.
De administratieve dienst is als Back Office de draaischijf van ons bedrijf. Zij verbindt namelijk alle andere diensten met elkaar.
Uw opdracht
- U beantwoordt de telefoontjes bij afwezigheid van de receptioniste (centrale) en op de tweede lijn
- U zorgt voor de ontvangst van de bezoekers bij afwezigheid van de receptionist.
- U beheert de hernieuwingen van contracten, licenties en onderhoud : offerte/bestelling/factuur/opvolging betaling klant/elektronische archivering en beheer van de databank
- U zorgt voor een goede opvolging van de HW-orders: bestelling, levering, levering
- U volgt de betalingen op van onze klanten en contacteert hen in het geval van achterstallige betaling
- U zorgt voor een vriendelijke en efficiënte relatie met onze klanten en leveranciers door middel van een goede contactopvolging
- …………..
Uw talenten
- U bent tweetalig Nederlands/Frans.
- U beschikt over ervaring in een gelijkaardige functie. Gebrek aan ervaring kan opgevangen worden door uw karaktereigenschappen en motivatie
- U hebt noties van boekhouding.
- U bent geïnteresseerd in de ICT-wereld.
- U bent stipt, goed georganiseerd en kunt op een proactieve manier werken.
- U bent dynamisch, gemotiveerd en u kunt zelfstandig werken.
Ons aanbod
- Een voltijdse job in België
- Aantrekkelijk kantoor in het zuidoosten van Brussel (Oudergem) met gratis en toegankelijke parking
- Een opleiding aangepast aan uw ervaring en een permanente bijscholing
- Een aantrekkelijk en loonconform salarispakket in lijn met uw competenties en uw ervaring
Onze website www.megabyte.be kijkt uit naar uw bezoek.
Stuur zo snel mogelijk uw CV naar jobs@megabyte.be