Megaholiday : Software voor verlofbeheer (Planning, Opvolging)

Megaholiday werd ontwikkeld om het administratiefbeheer van de vakantiedagen te vereenvoudigen 

Deze webapplicatie beheert automatisch de verlofaanvragen en het ziekteverlof van alle medewerkers van een bedrijf !

Deze webapplicatie beheert automatisch de verlofaanvragen en het ziekteverlof van alle medewerkers van een bedrijf. Alle gebruikers krijgen een overzicht van het aantal verlofdagen.

Megaholiday

Administratief beheer – Tijdsbeheer – Personeelsbeheer (Planning, opvolging, uurrooster, afwezigheden)

  • Automatische berekening van het saldo aan vakantiedagen
  • Centralisatie van alle aanvragen en van de verschillende statuten
  • Export naar het sociaal secretariaat
  • Automatische berekening van maaltijdcheques en overuren
verlofbeheer-uurrooster

Taakbeheer en projectbeheer

  • Overzicht saldo vakantiedagen en agenda’s alvorens goedkeuring
  • Overzicht van de vakantiedagen van een team en van de verschillende diensten
  • Ingave van de vakanties door rekening te houden met andere medewerkers
  • Ingave, raadplegen en validatie mogelijk via web interface
  • Link met Outlook

Elke aanvraag wordt automatisch verstuurd naar de verantwoordelijke ter goedkeuring. De managers hebben een globaal overzicht van het verlof en eventuele ziekte van hun team. Zij kunnen dus met kennis van zaken een verlof goed- of afkeuren in functie van de teamsituatie.

Het beheer van de verlofdagen en het ziekteverlof wordt vereenvoudigd dankzij de creatie van een bestand dat gebruikt kan worden door het sociaal secretariaat (of door een specifiek softwarepakket).

Gratis demo ! Aarzel niet om ons te contacteren

Administratief beheer – Tijdsbeheer – Personeelsbeheer (Planning, opvolging, uurrooster, afwezigheden)