Sage 100

Met Sage 100 maakt uw KMO gebruik van een uniek en coherent systeem met gecentraliseerde informatie, tools voor boekhoudkundig en commercieel beheer, en een hele reeks besturingsfuncties die u helpen om de juiste beslissingen te nemen.

  • OPTIMALISEER UW BEHEERPROCESSEN

    Maak gebruik van een samenhangende oplossing die aangepast is aan de mobiliteit van KMO’s en beschikt over basisfuncties, zoals Commercieel Beheer, Boekhouding en Rapportering. Personaliseer uw tool in functie van uw eisen aan de hand van de opties op maat, zoals gamma, fabricatie, logistiek, traceerbaarheid, aankoopverwachtingen, berekening van de aankoopbehoeften en budgetbeheer.

  • VEREENVOUDIG DE ANALYSE VAN UW ACTIVITEITEN

    Maak automatisch rapporten aan in Excel® en personaliseer, organiseer en deel uw documenten zoals u het wil. Zo kan u uw gegevens gemakkelijker en veiliger uitwisselen en sneller beslissingen nemen.

  • DEEL VEILIGE EN GEMEENSCHAPPELIJKE INFORMATIE

    Al uw medewerkers werken met dezelfde databank. Zo beschikt u steeds over een up-to-date en volledig informatiesysteem.

  • GEBRUIK UW SOFTWARE WAAR EN WANNEER U MAAR WIL

    De oplossing kan verbinding maken met het internet van op afstand. Zo kan u informatie eenvoudig uitwisselen en uw software snel raadplegen, zelfs als u niet op kantoor bent (via tablet en smartphone).

  • GENIET VAN EEN VOLLEDIG PAKKET

    Aan Sage 100 kan u steeds bijkomende oplossingen toevoegen, zoals vaste activa, CRM, productiebeheer en Sage BOB 50c.

Waarom digitaliseren ?
De digitalisering van aankoopfacturen bespaart u tijd en dus ook geld … :

  • Gedaan met facturen zoeken in uw mappen

In elk consultatiescherm kunt u uw factuur bekijken door te zoeken naar het relevante document.

  • Deel uw documenten

U kunt – via een beveiligde toegang – verschillende documenten delen tussen uw locaties, bijvoorbeeld van thuis uit met uw externe boekhouder, enz.

  • Elektronische goedkeuring via WEB interface

Na het digitaliseren van uw facturen kunnen wij een goedkeuringssysteem opzetten met elektronische goedkeuring  via een WEB interface :

    • Gedaan met het zetten van handtekeningen op papier en het maken van kopieën van alle binnenkomende facturen.
    • Uw aankoopfacturen worden direct opgeboekt en de BTW dus onmiddellijk afgetrokken.
    • Uw facturen worden automatisch geblokkeerd voor betaling. Pas na goedkeuring worden zij opnieuw vrijgegeven.
    • U kunt met één simpele muisklik een kopie van de factuur versturen, zelfs naar iemand die geen toegang heeft tot Sage 100.