Beheer periodiek al uw afschrijvingen met Sage 100 Vaste Activa
Beheer van vaste activa
- Aankoop en overdracht
- Berekening van afschrijvingen
- Automatische overdracht van toewijzingsrekeningen
- Overdracht naar Sage 100 Boekhouding
- Inlezen van aankoopboekingen van vaste activas
U identificeert alle vaste activa, volgt de aankopen en overdrachten op en maakt budgetten op voor lastenvoorzieningen.
Dankzij Sage 100 kan u al uw tijdelijke taken op een eenvoudige manier beheren. De perfecte integratie van de software zorgt voor een maximale automatisering van de handelingen: periodieke afsluiting, BTW aangifte, archivering van de boekhoudkundige gegevens, …
Met Sage 100 Boekhouding volgt u uw budget op en controleert u de afwijkingen zeer snel.
Sage 100 Vaste Activa
- Volledig beheer van de aankopen
- Automatisering van de fiches van de vaste activa
- Toegenomen productiviteit dankzij de integratie met Sage 100 Boekhouding
Tijdens de inventaris wenst u :
- Op een eenvoudige manier uw goederen te evalueren
- Automatisch uw vaste activa inventaris te transfereren naar Sage 100 boekhouding i7 en Sage 100 Boekhoudrekeningen i7
Sage 100 Vaste Activa i7 maakt het mogelijk om :
- Gebruik te maken van een bedrijfstechnische, boekhoudkundige en fiscale methodiek
- Het proces van berekenen en inboeken van uw vaste activa inventaris te vergemakkelijken (afschrijvingen, stopzettingen, …)
- Uw fiscale en boekhoudkundige gegevens te beveiligen en tegelijkertijd de administratieve productiviteit op te voeren